Vekst for Travel News Market

I 2018 feirer Travel News Market tre år. – Det er fantastisk at vi på så kort tid har lykkes med å skape en møteplass som fungerer så bra, sier messegeneral Andreas Näsman.

0

Som i fjor finner årets messe sted på Stockholm Waterfront midt i den svenske hovedstaden. I fjor kom over 1 200 besøkende for å delta i nettverket med de 150 utstillerne. I år ser det ut til å bli enda flere deltagere og utstillere. Nye navn i år er blant andre Visit Monaco, South African Airways og Elounda Beach.

Den 8. november smeller det igen.

Travel News Market er en B2B-messe, og for å oppnå størst mulig effektivitet pre-booker mange besøkende sine møter digitalt på en egen bookingside. Selskapet som leverer denne heter Trippus, og når du har registrert deg som besøkende får du din billett og all informasjon på epost. Det er derfor lurt å booke allerede nå.

Nytt av året er utvidet åpningstid fra klokken 10.00–18.00.

– Vi vil få reisebyrå-agentene til å komme i større utstrekning enn tidligere. Dette er etterspurt blant utstillerne, forklarer Andreas Näsman.

I år har speakers corner temaet “Reiseindustriens grønne omstilling”. Hvordan skal besøksnæringen bli ledende når det dreier seg om å nå Paris-avtalens mål? En av talerne er Sandra Olsson fra Visit Norway.

Alt skjer på samme sted, også den store festen som starter når messen stenger. Allerede onsdag kveld blir det en tyvstart på messen med noe som kalles “23:an.”

– På denne måten vil vi vise at vi ikke gjemmer bort våre gjester som bor på hotellet, men selvsagt er alle andre i Stockholm også velkommen, sier Andreas Näsman.

Register her….

Share.

About Author

Redaktør, Reis og Travel News, [email protected]

Comments are closed.