Slik ble årets charter-sommer

Go’været på forsommeren har vært den beste reklamen norske turoperatører kunne kjøpt for penger. De fleste vet nemlig at det en gang tar slutt. – Den lange og kalde vinteren har også bidratt sterkt til rekordsalget, mener Apollo-sjef Erik Haug.

0
Dagene før vi gikk i trykken hadde Apollo solgt syv av ti reiser for hele sommeren, som er ti prosent mer enn i fjor på samme tid. 2017 var også et rekordår. Man nærmer seg med andre ord høyder man...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?
Les Travel News digitalt for 549,-


Abonnenmentet gir deg tilgang til alle TN+ artikler på nett. Du får også tilgang til den digitale utgaven av bladet, samt hele vårt arkiv. Logg inn med brukernavn og passord.

Dersom du er abonnent på print vennligst kontakt vår kundeservice for å få tilgang til TN+ Send den informasjonen du har om ditt abonnement til [email protected], og vi vil ordne det

Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.