Slik ble årets charter-sommer

Go’været på forsommeren har vært den beste reklamen norske turoperatører kunne kjøpt for penger. De fleste vet nemlig at det en gang tar slutt. – Den lange og kalde vinteren har også bidratt sterkt til rekordsalget, mener Apollo-sjef Erik Haug.

0
Dagene før vi gikk i trykken hadde Apollo solgt syv av ti reiser for hele sommeren, som er ti prosent mer enn i fjor på samme tid. 2017 var også et rekordår. Man nærmer seg med andre ord høyder man...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?

Er du allerede abonnent?

Som Abonnent Får du

Full tilgang til travelnews.no | Egen digital utgave + arkivsøk |
Tilgang til eksklusive + artikler, reportasjer, tester og intervjuer.

Print + Digital

469,-


ABONNER

Digital tilgang

399,-


ABONNER

1MND GRATIS

0,-


ABONNER
Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.