Skal forbedre kundeopplevelsen

Expedia Group lanserer tre nye kundefokuserte funksjoner i sin globale forretningsreiseplattform, laget for å forbedre kundeopplevelsen og øke den reisendes trygghet.

0

Egencia Hotel Conversations muliggjør sømløs, toveiskommunikasjon mellom de forretningsreisende og hotellet de er booket in på. De reisende kan nå stille spørsmål, bekrefte detaljer og dele oppdaterte reiseplaner på farten gjennom Egencia-appen.

De forretningsreisende kan for eksempel enkelt be om senere innsjekk når flyet blir forsinket eller spesifisere hva slags type pute de ønsker.

Hotellene kan også kontakte de reisende på forhånd, sende en velkomstmelding eller tilby ekstratjenester før den reisende ankommer hotellet. Dette gjør at hotellene kan forbedre kundeopplevelsen.

– Egencia Hotel Conversations vil revolusjonere måten hotellene og de forretningsreisende kommuniserer med hverandre, sier Michael Gulmann, produktansvarlig i Egencia, i en pressemelding.

Egencia Hotel Conversations skal også gi ekstra verdi for bedriftene

– Vi har sett at antallet dialoger en periode doblet seg i fjor, som er et bevis på at dette var en etterlengtet funksjon, fortsetter han.

Gjennom Egencias fly- og hotellpakker kan både bedrifter og forretningsreisende nå dra nytte av Expedias forhold til hotellene. Ved å velge en pakke med både fly og hotell kan bedriftene få en lavere totalpris, samtidig som de reisende får tilgang til hoteller som ellers kanskje hadde vært utenfor reisepolicyen.

Når de reisende bestiller fly, vil de få se anbefalte hoteller til spesialpris som de kan bestille umiddelbart eller i løpet av ti dager.

Aktsomhetsplikten er viktig for alle bedrifter, og mange reiseansvarlige i bedriftene benytter allerede Egencia Traveller Tracker for å umiddelbart kunne se hvor deres ansatte befinner seg når uforutsette situasjoner oppstår.

Med den nyeste oppdateringen kan man søke i et større geografisk område gjennom regionale søk. Med denne nye funksjonen kan man enkelt markere en sirkel eller firkant på kartet for å se om noen av de ansatte er i et bestemt område.

De viktigste elementene i Egencia Hotel Conversations

  • Ved hjelp av Egencia Hotel Conversations muliggjør Egencia direkte dialog mellom de forretningsreisende og hotellene.
  • Egencias eksklusive fly- og hotellpakker forbedrer reiseprogrammene når både fly og hotell bestilles samtidig
  • Egencia Traveller Tracker støtter nå regionale søk for å hjelpe reiseansvarlige med å lokalisere og støtte de reisende dersom uforutsette situasjoner oppstår.

 

Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.