Radisson lanserer nytt varemerke

Radisson Hotel Group har lansert et nytt varemerke, Radisson Individuals, og signerer avtale om 10 nye hoteller i EMEA under Q3 2020.

0

Radisson Individuals tilbyr individuelle hoteller og lokale hotellkjeder muligheten til å bli del av Radisson Hotel Group, dra nytte av konsernets sterke internasjonale posisjon og samtidig beholde sin identitet og egenart.

Hotellene som inngår i Radisson Individuals er utvalgt basert på sine egenskaper og egenart, noe som gir gjestene muligheten til å oppdage nye steder rundt om i verden, samtidig som hotellene alltid leverer Radisson Hotel Groups høye kvalitetsstandarder og “Yes I Can!” servicefilosofi. Dette kombinert med hotellenes lokale karakter og personlighet.

– Lanseringen av Radisson Individuals markerer nok en milepæl i vår ambisiøse femårsplan om å bli en av de tre ledende hotellkjedene i verden og være det ledende varemerket for eiere, gjester og ansatte. Vi skapte Radisson Individuals som svar på det moderne markedets krav til hotelleiere og gjester. Å bli del av Radisson Individuals er et perfekt første skritt for hoteller, dels for de hotellene som ønsker å forbli uavhengige, eller som kan vurdere å bytte til et av våre vellykkede varemerker, og dels for lokale hotellkjeder som ønsker å utforske videre distribusjon og / eller alternativer for co-branding, sier Federico J. González, CEO for Radisson Hotel Group.

Radisson Individuals er en mulighet for hoteller til å forbedre synligheten, øke kundefortroligheten og nå en bredere målgruppe gjennom flere forskjellige distribusjonskanaler og med en global salgsstruktur. Hotellene vil dra nytte av styrkene til et sterkt varemerke som millioner av gjester over hele verden stoler på, få tilgang til integrerte IT- og inntektsplattformer og operativsystemer som gir høye GOP-marginer.

Hoteller som ønsker å bli med i Radisson Individuals vil gjennomgå en vurdering med fokus på fire viktige faktorer; SGS helse- og sikkerhetskriterier, Online Index evaluert gjennom GRI, varemerkekriterier og muligheten til å koble seg til konsernets operativsystem. Hotellene i Radisson Individuals vil få opplæring i hotellgruppens “Yes I Can!” servicefilosofi og kommer til å ha over 80% GRI-poeng, noe som sikrer høye kvalitetsstandarder og Every Moment Matters.

En rekke hoteller i Storbritannia og Asia har allerede blitt del av Radisson Individuals, og flere hoteller i blant annet Italia, Tyskland og Russland planlegger å bli med.

– Radisson Individuals tilbyr eierne den nødvendige fleksibiliteten til å forme sin fremtid og sikre fremgang ved å bli en del av Radisson Hotel Group. Det er en unik tilnærming der hvert tilknyttede hotell måler suksess og standarder basert på online score fra gjester. Enkelt sagt, det er et varemerke for hoteller med et bevist antall fornøyde gjester, sier Elie Younes, Executive Vice President & Chief Development Officer i Radisson Hotel Group.

I tillegg har Radisson Hotel Group signert 10 nye avtaler i løpet av 3. kvartal 2020 i Storbritannia, Italia, Ukraina, Tyskland, Egypt og Nigeria. Dette bekrefter konsernets forpliktelse til sine eiere, ansatte, gjester og partnere og dets ambisiøse femårsplan. Radisson Hotel Group fortsetter å utvide porteføljen og styrker sin tilstedeværelse ytterligere i EMEA.

Nye åpninger inkluderer:
• Henrietta House, medlem av Radisson Individuals, Bath, Storbritannia (åpner 2020)
• River House Hotel, medlem av Radisson Individuals, Inverness, Storbritannia (åpner 2021)
• Radisson Blu Hotel, Sheffield, Storbritannia (åpner 2023)
• Radisson Residences, Baden Württemberg, Tyskland (åpner 2023)
• Radisson Hotel, Firenze, Italia (åpner 2021)
• Radisson Collection Hotel, Venezia, Italia (åpner 2021)
• Radisson Hotel, Odessa, Ukraina (åpner 2021)
• Radisson Hotel, Abuja, Nigeria (åpner 2022)
• Radisson Blu Residences, Mekka, Saudi-Arabia (åpner 2022)
• Radisson Blu Resort, Port Ghalib, Egypt (åpner 2023)

Share.

About Author

Comments are closed.