Japan utnevner AVIAREPS til representant i Norden

Japans nasjonale turistorganisasjon (JNTO) har utnevnt Aviareps til å representere dem som PR og bransjerepresentant i det nordiske markedet (Norge, Sverige, Danmark og Finland).

0

Aviareps’ oppgave er å vise frem Japan som et mangfoldig turistmål i hele det nordiske markedet for handel og media mot forskjellige forbrukergrupper.

Antall besøkende fra de nordiske landene til Japan oversteg 141 000 i 2019, en årlig vekst på 6,3 prosent. Det er det høyeste registrerte antall besøkende fra regionen noensinne, og JNTO streber etter å stimulere til videre vekst i markedet.

– I den nærmeste fremtid vil den nye normalen “endre folks reisepreferanser. Japan har mye å tilby som turistmål og er opptatt av å ønske besøkende fra de nordiske landene velkommen til det enorme utvalget av opplevelser som tilbys, inkludert unike naturlandskap, regionale kulturer og storbyreiser, sier Tomohide Ichikawa, Executive Director ved JNTO London.

– Vi er glade for å ha Aviareps som vår partner og ser frem til å samarbeide med dem for å styrke   markedsføringsstrategiene våre i nært samarbeid med  nordiske medier og reisebyråer. 

– Det er en stor ære for Aviareps å representere JNTO i det nordiske markedet. Våre profesjonelle team i reisemarkedet og PR-fagfolk bidrar til å øke veksten og antall besøkende fra Skandinavia og Finland, sier Thomas Drechsler, Chief Operating Officer Tourism, AVIAREPS.

– Vi er glade og veldig stolte over å være de første JNTO-representantene noensinne i det nordiske markedet. Vår lokale tilstedeværelse i alle nordiske land er en stor fordel for å nå de mål som er satt, sier Tapani Kauhanen, General Manager Nordic Countries.

Share.

About Author

Comments are closed.