På plass i Haugesund

Nykommeren Get Together fortsetter ekspansjonen og etablerer kontor i Haugesund.

0

Get Together er Norges første kombinerte firmareise- og eventkjede, med et uttalt mål om å være tilstede i de fleste byene med G Travel-kontorer.

– Det gjør vi blant annet for å utnytte eksisterende kundeporteføljer, sier Håkon Wåge-Lorentzen, administrerende direktør i Get Together i en pressemelding.

I Haugesund mener han det er et stort potensial for firmareiser og eventer, særlig blant byens maritime bedrifter

Get Together er det sammenslåtte resultatet av G Travels Group & Meeting-avdeling og eventbyrået Fotspor. Det gjorde de for å skape mer helhetlige reise- og eventløsninger for små og store kunder innen privat og offentlig sektor.

Les mer om sammenslåingen her!

– Kundene stiller større krav til opplegg og program for kurs og konferanser. De legger gjerne mer penger i kjente foredragsholdere og opplevelser, fordi de ønsker å skape varige minner for sine kunder og ansatte, sier Wåge-Lorentzen videre.

Get Together tar seg av reise- og eventplanlegging – fra booking av fly og hotell, til møterom og underholdning. Selskapet står også for konseptutvikling, rådgivning, budsjettering og gjennomførelse.

– Vi arrangerer alt fra dagsmøter for små grupper på en nærliggende destinasjon, til store konferanser med hundrevis av deltakere hvor som helst i verden, sier Wåge-Lorentzen.

Get Together har i dag kontorer i Kristiansand, Arendal, Oslo, Ålesund, Trondheim, Alta, Sandefjord og Stockholm.

Les mer om Get Togethers ekspansjon her!

I G Travels kontorlokaler på Avaldsnes i Haugesund er det Geir Olav Rød som skal betjene Get Togethers kunder. Han kommer fra G Travel Getaway, men har også jobbet for G Travels Group & Meeting.

– Geir Olav vet hva vi i Get Together driver med, og han kjenner systemene våre godt. Vi har helt klart rett mann på rett plass når vi nå åpner i Haugesund i februar, sier Wåge-Lorentzen.

Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.