Jennifer Aniston i Emirates-reklame

Golden Globe- og Emmy-vinnende skuespiller Jennifer Aniston har hovedrollen i flyselskapet Emirates’ nye reklamekampanje.

0

Emirates lanserer sin nye TV-reklame med Hollywood-skuespilleren Jennifer Aniston i hovedrollen. Lanseringen markerer starten på samarbeidet i en global kampanje som skal kjøres både digitalt og på TV.

I TV-reklamen for flyselskapet viser skuespilleren sin sans for komedie. Den første scenen viser Aniston som desperat prøver å finne dusjen og loungen om bord på et fly. Når hun spør kabinpersonalet om veien erter og ler de av henne. Det viser seg å være et mareritt når hun våkner i hennes egen private suite i Emriates A380 på First Class. Her finner hun seg raskt til rette både i Shower Spa og Loungen.

– Jennifer Anistons utstrålning og evne til å engasjere et globalt publikum gjør at hun er perfekt for vår kampanje. Som en av de travleste kvinner i Hollywood liker Aniston, som mange av våre kunder, å slappe av når de reiser. I Emirates sikrer vi at opplevelsen er av ekstraordinær kvalitet, sier Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand.

– For å skille oss fra ordinære flyselskap-kampanjer ønsket vi å gjøre noe humoristisk for å vise frem produktene vi kan tilby om bord våre flyvninger. Jennifer Aniston var perfekt for rollen, og vi utviklet manuskriptet spesielt for henne. Hennes profesjonelle fremtoning og sans for komedie kom virkelig frem under innspillingen, og vi er veldig fornøyd med resultatet, legger han til.

TV-reklamen ble regissert av industriveteran og Oscar-nominerte Bryan Buckley som er mest kjent for sine mange reklamefilmer i forbindelse med Superbowl. RKCR/Y&R London utviklet konseptet mens manuskriptet var et samarbeid mellom dem, Bryan Buckley og Emirates’ eget markedsføringsteam.

Den globale kampanjen blir lansert i USA og UAE nå og rulles ut i de andre landene hvor Emirates har høy aktivitet i november. Dette inkluderer Storbritannia, Tyskland, Frankrike, Italia, India og Australia.

Emirates har til nå investert 20 millioner USD for å booke TV-tid verden over for denne kampanjen. TV-reklamen kommer i to versjoner, 30 sekunder og en lengre på 60 sekunder.

Filmen kan sees på Emirates sine nettsider: http://www.emirates.com/english/flying/cabin_features/cabin_features.aspx og på Emirates YouTube-kanal: https://www.youtube.com/watch?v=kwYr4LAIUjk

Share.

About Author

Comments are closed.

Translate »