Berg-Hansen i festival-samarbeid

Reisebyrået Berg-Hansen har inngått samarbeid med sommer- og musikkfestivalen Palmesus, som går av stabelen 5. og 6. juli.

0

Berg-Hansen skal ifølge en pressemelding «bidra med å skape gode reiseopplevelser for festivalens ansatte, andre samarbeidspartnere og kunder».

– Vi gleder oss til å jobbe sammen med Palmesus, som klarer å skape helt unike opplevelser for sitt publikum med en enestående strandfest. Vi i Berg-Hansen ser gode muligheter for å skape unike reiseopplevelser for Palmesus sitt publikum, sier Børge Jomaas, leder for ferieavdelingen i Berg-Hansen Agder, i pressemeldingen.

Palmesus har en helt spesiell posisjon hos sin unge kundegruppe, og arrangeres for 11. året på rad. Årets festival ble utsolgt på fem dager i fjor sommer, før artistene var booket. De to dagene i juli samles nesten 40 000 mennesker på Bystranda, midt i Kristiansand sentrum.

– For oss er det viktig å øke kjennskapen til Berg-Hansen hos den yngre målgruppen som kommer på Skandinavias største strandfest. Samtidig satser vi også på å utarbeide spennende reiseaktiviteter sammen med Palmesus etter hvert, sier Jomaas.

– Det er svært gledelig å konstatere at Palmesus nok en gang får jobbe med de beste i bransjen, denne gangen med Berg-Hansen som utvilsomt er den ideelle partneren for oss innenfor reise. Sammen skal vi jobbe for å skape gode opplevelser for våre kunder, og utforske hvordan vi kan bruke Berg-Hansens ekspertise til gode for både partnere og publikum gjennom hele året, sier Ketil Børstein Stensrud, markedssjef i Palmesus.

Blant artistene på årets fedstival er Tiësto, The Chainsmokers, Marshmello, Highasakite og Alan Walker.

Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.