Aviareps med nye kunder i det norske markedet

Air Serbia, Hungarian Tourism Agency og Japan nasjonale turistorganisasjon går til Aviareps.

0

Air Serbia
Air Serbia har lansert en direkte rute mellom Oslo og Beograd nå i juli. Serbias nasjonale flyselskap opererer flygningene med Airbus 319 som har en kapasitet på 170 passengers i business- og økonomi klasse. De flyr til den Serbiske hovedstaden to ganger pr. uke, på torsdager og søndager. Air Serbia i Norge representeres av Aviareps.

– Vi er ekstremt glade for å utvide vårt nettverk og få muligheten til å la folk fra vårt land som bor i Norge til igjen å knytte forbindelsen til deres hjemland, familie og venner. Vi er sikker på at forbindelsen mellom noen av Europas største flyplasser vil bidra i stor grad til å styrke både turist og forretnings trafikken mellom landene på Balkan og i Skandinavia, sier Jiri Marek, General Manager Commercial and Strategy, Air Serbia.

Når det gjelder Nord Europa har Serbias nasjonale flyselskap også ruter til Stockholm og København. Introduksjonen av flygningene til og fra Oslo vil bedre forbindelsen med hele regionen her i Skandinavia. Så fort flygningene er i full drift vil Air Serbia tilby sine passasjerer gode forbindelser fra Oslo via Beograd til Sarajevo, Tivat, Podgorica, Skopje, Bucharest, Sofia, Thessaloniki og andre destinasjoner i deres internasjonale nettverk.

Hungarian Tourism Agency
Også den ungarske turistorganisasjonen (Hungarian Tourism Agency) har valgt Aviareps Nordic som sin  reiselivsrepresentant i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Over lang tid har Ungarns skatter vært holdt skjult for de nordiske reisende. Men den siste tids situasjon har vist at det ligger stor verdi i reisemål som er trygge og lett tilgjengelige som også kan tilby store opplevelser og kulturelle høydepunkter. Ungarn anbefales som et slikt reisemål. Opplev en 1000 år lang historie mens du forbløffes av vår kultur. Ta et dypt åndedrag i den friske nature, forny deg i våre naturlige kilder og bad, samt prøv smakene fra det nydelige ungarske kjøkkenet. Utforsk, å la hver sti lede deg til nye under.

– Mitt mål er å skape en platform mellom ungarske reiselivsleverandører og nordiske partnere på et B2B nivå for å kunne tiltrekke flere skandinaviske reisende til Ungarn. Jeg er begeistret over å kunne representerer Ungarn og ungarske reiselivsleverandører på et internasjonalt nivå og for å kunne dele min kunnskap og lidenskap for Ungarn som en turistdestinajon ved å introdusere nyutviklede destinasjoner og attraksjoner. Jeg vil organisere aktiviteter som byråbesøk, webinarer, online workshops, og roadshow for å kunne promotere Ungarn i Norden og for å utvide vår database av B2B partnere for å bedre kunne utvikle partnerskap i fremtiden, sier Dalma Horváth – Regional Head of Business Development for de nordiske land og Israel.

Japan nasjonale turistorganisasjon
Japans nasjonale turistorganisasjon (JNTO) har utnevnt Aviareps til å representere dem som PR- og bransjerepresentant i det nordiske markedet (Norge, Sverige, Danmark og Finland). Aviareps’ oppgave er å vise frem Japan som et mangfoldig turistmål i hele det nordiske markedet for handel og media mot forskjellige forbrukergrupper.

“Japan har mye å tilby som turistmål og er opptatt av å ønske besøkende fra de nordiske landene velkommen til det enorme utvalget av opplevelser som tilbys, inkludert unike naturlandskap, regionale kulturer og storbyreiser. Vi er glade for å ha Aviareps som vår partner og ser frem til å samarbeide med dem for å styrke   markedsføringsstrategiene våre i nært samarbeid med nordiske medier og reisebyråer”, heter det i en uttalelse fra JNTO London Office.

Share.

About Author

Comments are closed.