AmEx GBT lanserer nytt konsept

American Express Global Business Travel (Amex GBT) har lansert sitt nye konsept «Business Travel Made Simple», som er en ferdig boksløsning for små og mellomstore bedrifter.

0

Det nye produktet «Business Travel Made Simple» (BTMS) er designet for små og mellomstore bedrifter som ikke har en fungerende løsning i dag.

Konseptet inneholder blant annet

* American Express GBTs mest populære produkter, teknologi, service og tilbud av reiser

* En optimalisert kundeorientert løsning for både reisende og reisebestillere

* Tilrettelagt utrulling som hjelper bedriften å komme raskt igang

* Løpende support og veiledning for å sikre langsiktig suksess

* Enkel implementering av nytt system for raskere besparelser

* En forenklet kontrakt og standardisert prisliste

BTMS-kjonseptet kan ifølge en pressemelding enkelt rulles ut på tvers av virksomheten, noe som gir fordeler for dem som ikke har dedikerte resurser til forretningsreiser og som ønsker rask implementering og besparelser.

Bedriften får tilgang til enkel booking i flere kanaler, rapportering og reisesupport døgnet rundt.

– Vi har lyttet til våre kunders feedback i dette segmentet innen forretningsreiser, som er bakgrunnen til at vi nå lanserer en fiks ferdig løsning med en rekke komponenter som vi vet kommer til å forenkle håndteringen av forretningsreiser i bedriften, sier Magnus Wrahme, administrerende direktør i American Express GBT i Norge.

Små og mellomstore bedrifter er kjernen i norsk økonomi, mener Wrahme.

– Vi ser det som vårt ansvar å hjelpe disse kundene med moderne løsninger som gir de reisende en sikker, trygg, enkel og ikke minst kostnadseffektiv håndtering av alt innen forretningsreiser. Forretningsreiser skal være enkelt, altså «Business Travel Made Simple», avslutter Magnus Wrahme.

Share.

About Author

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.