Hold dine kolleger oppdatert med bedriftsabonnement på Travel News

En skreddersydd abonnementspakke til din bedrift

En skreddersydd abonnementspakke til din bedrift

Hold dine kolleger oppdatert med bedriftsabonnement på Travel News

 

Papirutgaven sendes til ditt kontor
(8 utgaver i året)

8 digitale utgaver i året
(tilgjengelig på mobil, pc og nettbrett)

Full tilgang til alt premium innhold
(på www.travelnews.no)

Spar penger med bedriftsabonnement på Travel News

Med bedriftsabonnement på Travel News får din bedrift full tilgang til nye og tidligere digitale utgaver av magasinet, papirutgaven tilsendt kontoret og full tilgang til alt premium innhold på nettsiden. 

Et bedriftsabonnement vil passe for alle bedrifter som arbeider innen, eller er interessert i reisebransjen. Hver enkelt bruker får sin egen innlogging til den digitale utgaven + alt premium innhold på Travelnews.no. Dere velger selv hvor mange brukere dere ønsker. (Flere abonnenter gir lavere stykkpris)

1. Fyll inn din kontaktinformasjon
2. Velg antall brukere
3. Vi kontakter deg for et hyggelig tilbud

TRAVEL NEWS

Magasinet Travel News er Norges ledende forretningstridskrift for reisebransjen. Vi konsentrerer oss om næringsjournalistikk og følger betalingsstrømmen i bransjen. Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

Få full tilgang til vårt digitale innhold gjennom mobil, pc eller nettbrett – i tillegg til print utgaven.

Vekst i tysk turisme

Hvert år samles aktørene i tysk turisme til GTM – en tredagers workshop der tilbydere møter kjøpere fra hele verden. I 2019 var turen kommet til vakre Wiesbaden, etter nok et år med solid vekst i tysk turistindustri.

Messe-gigant på skinner

Ingen kan arrangere messer og kongresser som amerikanerne. Og blant de største – og for internasjonalt reiselivs del den viktigste i USA – er International Pow Wow (IPW). Travel News var i kulissene da mer enn 6 000 deltakere satte hverandre stevne på den amerikanske vestkysten.

Slik tar Costa Cruises miljøutfordringen på alvor

For det italienske cruiserederiet Costa Cruises har bærekraft blitt en sentral del av forretningsmodellen. Det skal rett og slett gi selskapet en konkurransefordel. – Bærekraft er god business, mener Costas toppsjef. Samtidig er økningen i cruisebransjens totale miljøutslipp faretruende stor.