Sikter seg inn mot ungdommen

Den internasjonale reisebransjen finsikter sin kommunikasjon inn mot de såkalte millennials, som har mer penger mellom hendene enn noen tidligere generasjon.

0
Det merkes ikke minst i kommunikasjonen mot denne gruppen, født mellom omtrent 1980 og 2000, der benevnelser som ”connected”, ”experiential” og ”authentic” går igjen. – Som foreldrene deres elsker millennials å reise, men er samtidig på jakt etter andre typer...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?
Les Travel News digitalt for 549,-


Abonnenmentet gir deg tilgang til alle TN+ artikler på nett. Du får også tilgang til den digitale utgaven av bladet, samt hele vårt arkiv. Logg inn med brukernavn og passord.

Dersom du er abonnent på print vennligst kontakt vår kundeservice for å få tilgang til TN+ Send den informasjonen du har om ditt abonnement til [email protected], og vi vil ordne det

Share.

About Author

Bjørn Moholdt

Sjefredaktør, Travel News [email protected]

Comments are closed.