Sikter seg inn mot ungdommen

Den internasjonale reisebransjen finsikter sin kommunikasjon inn mot de såkalte millennials, som har mer penger mellom hendene enn noen tidligere generasjon.

0
Det merkes ikke minst i kommunikasjonen mot denne gruppen, født mellom omtrent 1980 og 2000, der benevnelser som ”connected”, ”experiential” og ”authentic” går igjen. – Som foreldrene deres elsker millennials å reise, men er samtidig på jakt etter andre typer...
vil du lese denne og andre eksklusive artikler pa nett?
Les Travel News digitalt for 549,-


Abonnenmentet gir deg tilgang til alle TN+ artikler på nett. Du får også tilgang til den digitale utgaven av bladet, samt hele vårt arkiv. Logg inn med brukernavn og passord.

Dersom du er abonnent på print vennligst kontakt vår kundeservice for å få tilgang til TN+ Send den informasjonen du har om ditt abonnement til travelnews@medievekst.no, og vi vil ordne det

Del.

Om forfatteren

Bjørn Moholdt

Sjefredaktør, Travel News bjorn@travelnews.no

Kommentarer er stengt.

The travel news MAGAZINES!

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder