Ny markedssjef i VisitOSLO

Anne-Signe Fagereng er ansatt som markedssjef i VisitOSLO. Hun skal styrke VisitOSLOs digitale satsing, og vil inngå i VisitOSLOs ledergruppe. Hun kommer fra stillingen som markedssjef i Flytoget.

0

– Oslo og VisitOSLO er i en spennende utvikling. Reiselivet blir enda viktigere for hovedstaden. En spisset markedsføring og fokus på smarte digitale løsninger er avgjørende ingredienser for å møte morgendagens utfordringer. Anne-Signe har en imponerende erfaring som jeg er overbevist vil komme byen vår til gode. Jeg gleder meg til å få henne med på laget i VisitOSLO, sier adm. direktør Christian Lunde.

Fagereng har en mastergrad i samfunnsøkonomi og statsvitenskap fra The University of Edinburgh, og har lang og bred erfaring innenfor markedsføring, kommunikasjon og digitalisering. Hun har tidligere vært ansatt som markedsdirektør hos finn.no og Industry Manager hos Google Norge.

– Jeg er imponert over resultatene VisitOSLO skaper med sine digitale kampanjekonsepter og er veldig glad for å kunne være med på reisen videre, sier Fagereng.

– Hovedstaden vår har stadig flere fantastiske opplevelser å by på. Likevel vil det fortsette å være en utfordring å få den oppmerksomheten vi fortjener ute i verden. Det er en oppgave jeg gleder meg til å jobbe med sammen med teamet hos VisitOSLO.

Fagereng tiltrer ny jobb i VisitOSLO 1. juli.

Ny kommunikasjonsavdeling
VisitOSLO satser også på PR- og kommunikasjonssiden. Den 1. mars ble en splitter ny kommunikasjonsavdeling operativ. Den ledes av kommunikasjonssjef Sonja L. Birch-Olsen. Birch-Olsen har jobbet i VisitOSLO siden august 2017, og hun er nå det siste tilskuddet i VisitOSLOs ledergruppe.

Sonja Birch-Olsen. (Foto: Fotograf Sturlason)

Share.

About Author

Tom Andersson

Redaktør, Reis og Travel News, [email protected]

Comments are closed.