Hurtigruten med ny partner i Japan

Hurtigruten har valgt International Cruise Marketing (ICM) som sin andre Preferred Sales Agent (PSA) i Japan eksklusivt for sine arktiske og antarktiske cruise.

0

Tumlare fortsetter som Hurtigrutens PSA eksklusivt i Japan for sine norske kystprodukter, sier rederiet i en melding.

– Vi er glade for å ha to gode partnere som representerer Hurtigruten i Japan. Vår nye kommersielle organisering tillater ICM og Tumlare å utnytte respektive styrker, samtidig som de kan samarbeide for å bedre kjennskapen til Hurtigrutens produkter sammen med japanske reisebyråer og turoperatører, sier William Harber, Hurtigrutens President for China & Asia-Pacific.

Del.

Om forfatteren

Tom Andersson

Redaktør, Travel News, tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder