Heftig nordlys i ny reklamefilm for Turkish Airlines

Mandag lanserte Turkish Airlines sin globale kampanje Five Senses, som blant annet inkluderer heftige filminnslag fra Norge.

0

Det tyrkiske flyselskapet flyr til flere land og internasjonale destinasjoner enn noe annet flyselskap. Det er noe som kommer ikke minst kommer frem i selskapets globale markedskampanje, som viser spektakulære scener fra ulike deler av verden, deriblant innslag av nordlys filmet i Tromsø. Filmen vil bli vist på fjernsyn over store deler av verden.

Her er filmen!

Kampanjen blir frontet av Dr. Oz, kjent hjertekirurg og TV-personlighet fra USA. Turkish Airlines har også tidligere benyttet kjente personer i sine globale kampanjer, blant annet Morgan Freeman og Lionel Messi.

Gjennom kampanjen ønsker selskapet å vise at de ut over det å bringe sine passasjerer til ulike reisemål også oppfordrer dem til å oppdage verden gjennom sine sanser. 

Kampanjen ble lansert i forbindelse med årets Super Bowl-finale i USA 4. februar.

Det er den prisbelønte danske regissøren Martin Aamund som har regissert filmen og som vil bli vist over hele Europa, Sør-Afrika, Asia, Midtøsten, USA, Latin-Amerika og Canada.

Reklamebyrået TBWA i Istanbul som står bak selve kampanjen.

Del.

Om forfatteren

Bjørn Moholdt

Sjefredaktør, Travel News bjorn@travelnews.no

Kommentarer er stengt.

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.
    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder