Widerøe best i test på kundeservice

Confex har brukt firmaet Seeyou for å teste fem flyselskaper i Norge. Totalt 118 kundesenter på tvers av bransjer er vurdert.

0

Dette sier juryen om Widerøe i sin begrunnelse: Kunden kom enkelt frem til riktig og vennlig kundebehandler som lyttet godt, hadde god produktkunnskap og ga gode løsninger.

De ble gjennomført til sammen 25 kundesamtaler med Widerøes kundeservice der kvaliteten ble vurdert.

– Vi er veldig glade for at Widerøe gikk seirende ut i konkurransen om Norges beste flyselskap på kundeservice sier Åsta Braathen, Salg og Markedsdirektør i Widerøe Flyveselskap AS.

– Dette er et resultat av en langsiktig satsning der Widerøe har satt stor fokus på å tilby best mulig kundeservice i forbindelse med booking, ved behov for endringer, ved uregelmessigheter og etter reisen hvis kundene har hatt behov for hjelp av noe slag, fortsetter hun.

– Dette er en stor hedersbevisning for alle medarbeiderne i Widerøe, både Widerøe Internet AS (WIAS) og medarbeiderne ute på flyplassene i Widerøe Ground Handling, som svarer kundene med så god kvalitet, avslutter Braathen.

– Jeg er glad, stolt og ydmyk overfor den fantastisk gode jobben våre dyktige medarbeiderne gjør, hele døgnet for våre kunder, sier Odd Langvatn, Administrerende Direktør i Widerøe Internet AS.

Del.

Om forfatteren

Tom Andersson

Redaktør, Travel News, tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder