Norwegian Reward runder fire millioner medlemmer

Hvert år øker medlemsmassen med over 750 000, noe som tilsvarer mer enn 2000 nye kunder hver dag.

0

1 290 000 av disse er norske, men programmet har også et stort antall medlemmer internasjonalt.

– Vi er veldig fornøy med at fire millioner passasjerer har valgt å bli medlem av Norwegian Reward. Vi ser en stor medlemsvekst i nye markeder, spesielt i England og Spania, og fordelsprogrammet vokser med over 750 000 medlemmer hvert år, noe som tilsvarer 2000 nye kunder daglig. Lojalitet er viktig for oss og vi gjør alltid vårt ytterste for å gi passasjerene mest mulig valuta for pengene, sier Norwegian Reward-sjef Brede Huser.

I 2015 lanserte Norwegian Reward en rekke nye kundefordeler, noe som har gjort programmet mer fleksibelt for medlemmene. Hver gang medlemmer flyr eller bestiller hotell eller leiebil med utvalgte leverandører tjener de CashPoints. Disse kan brukes til å bestille flybilletter, helt uten restriksjoner.

– Norwegian Reward gjør det mulig for alle å tjene CashPoints, uansett hvor ofte de reiser. Opptjente CashPoints kan brukes når passasjerene vil, til hvilke produkter de ønsker, og alle våre seter er like tilgjengelige for de som betaler reisen med CashPoints, som for alle andre. Dette er helt unikt sammenliknet med alle andre lojalitetsprogrammer, mener Huser.

Del.

Om forfatteren

Sjefredaktør, REIS tom@reis.no

Kommentarer er stengt.

The travel news MAGAZINES!

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder