Det blir stillere om bord i SAS morgenfly

En nyhet for alle SAS passasjerer som reiser ofte på morgenen er at SAS nå begynner med Silent Morning Flights.

0

Besetningen hilser velkommen om bord, deretter foregår det ingen servicekommunikasjon mellom sikkerhetsgjennomgangen og rett før landing.

SAS fortsetter med forbedringer for Skandinavias frekvente reisende og innleder nå en test der de fleste annonseringer om bord, unntatt sikkerhetsannonseringene, tas bort på flygninger med avgangstider før klokken ni om morgenen. De fleste som reiser ofte med SAS kjenner allerede til informasjonen og servicetilbudet om bord. Derfor skal Silent Morning Flights nå testes i perioden mai til september på samtlige av SAS innenriksavganger og flygninger mellom Skandinavia.

– Vi kaller det Silent Morning Flights og det innføres slik at våre kunder skal kunne utnytte sin tid på morgenflyet til det de selv ønsker – sove, lese, nyte frokost eller forberede sin arbeidsdag. Vi lytter hele tiden til våre meste frekvente reisende og vet at de foretrekker å nyte morgenkaffen sin i stillhet, snarere enn til lyden av en annonsering de har hørt mange ganger. Derfor gjør vi denne testen i sommer, sier Stephanie Smitt Lindberg, produkt- og utviklingssjef i SAS.

I tilegg til at kapteinen hilser velkommen om bord vil sikkerhetsgjennomgangen fremdeles fremføres. Deretter kommer det til å være stille i kabinen frem til landing.

For passasjerer som reiser ofte har SAS i løpet av den siste tiden også åpnet flere Café Lounger, og i forrige uke lanserte SAS en City Lounge i sentrale Stockholm.

Del.

Om forfatteren

Tom Andersson

Kommentarer er stengt.

The travel news MAGAZINES!

  • Om Oss

    TRAVELNEWS

    Travel News er en uavhengig og kritisk formidler av informasjon og kunnskap for alle deler av reiselivet. Vi konsentrerer oss om næringslivsjournalistikk og følger betalingsstrømmene i bransjen.

    Travel News formidler stoff om reisebyråer, fly, hotell, charter og turoperatører, rederier, leiebil og alt annet som har sin naturlige plass i reisebransjen.

  • TIPS OSS

    captcha

  • Flickr-Bilder