Det er tredje året på rad at hotellkjedens lojalitetsprogram Le Club AccorHotels oppnår utmerkelsen «Freddie Award» for «Best Hotel Program of the Year» for regionen Europa og Afrika.
I tillegg mottok programmet utmerkelser for beste reklamekampanje, beste kundeservice samt beste mulighet for kundene til å innløse poengene sine – også dette i samme region.
Le Club AccorHotels vant også årets nye utmerkelse «210 Award» for regionen Nord-, Sentral- og Sør-Amerika. Denne utmerkelsen tildeles et lojalitetsprogram som er i fremgang og anses å ha størst vekstpotensial i en region.
– Vi er overlykkelige og svært stolte over at vi atter en gang får denne utmerkelsen, spesielt ettersom det er de reisende selv som stemmer, sier Isabelle Birem, Loyalty Director – Le Club AccorHotels.
– Det er et tydelig bevis på det gode arbeidet alle våre medarbeidere gjør, både på hovedkontoret og på hotellene, for å kunne gi våre 32 millioner lojale medlemmer best mulig service og sikre at de alltid er fornøyde
Le Club AccorHotels er eneste lojalitetsprogram innen besøksnæringen som lar medlemmene sine bruke poengene over hele verden, helt uten restriksjoner når det gjelder tid og tilgjengelighet. Dessuten tilbys det medlemsspesifikke fordeler og tjenester gjennom hele kundeopplevelsen, tilgjengelig på kundens egen konto på AccorHotels.com samt mobilappen.
Om Freddie Awards
Freddie Awards ble opprettet i 1988 og baserer seg på at medlemmer i lojalitetsprogrammer stemmer frem verdens beste lojalitetsprogrammer innen fly- og hotellbransjen. Medlemmene stemmer på sine favoritter online i tre separate geografiske regioner, Europa/Afrika, Midtøsten/Asia/Oseania og Nord-/Sentral-/Sør-Amerika.
Om AccorHotels
AccorHotels har mer enn 4100 hoteller, feriesteder og boliger samt over 3000 eksklusive private hjem over hele verden. Konsernet er også inne som investor og operatør i 95 land gjennom divisjonene HotelServices og HotelInvest.
Porteføljen inneholder luksusmerker som Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman og Swissôtel, samt mellomklasse- og boutiqhoteller som 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter og Adagio, og økonomiklassehotell som JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget og de regionale varemerkene som Grand Mercure, The Sebel og hotelF1.
AccorHotels tilbyr i tillegg totalpakker som følger kunden gjennom hele reiseopplevelsen, ikke minst gjennom det nylige oppkjøpet av John Paul, verdensledende i resepsjonstjenester.